سرخط خبرها

کاهش چشمگیر محبوبیت قلعه‌نویی میان استقلالی‌ها

  • کد خبر: ۱۸۲۴۰۰
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
کاهش چشمگیر محبوبیت قلعه‌نویی میان استقلالی‌ها
امیرقلعه نویی محبوبت باقی مانده خود میان هواداران استقلال را هم به طرز مشهودی از کف داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گرچه امیرقلعه‌نویی توانسته در دوران مربیگری خود در باشگاه استقلال ۳ جام قهرمانی را به دست آورد و  عملا به موفق‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر این باشگاه تبدیل شود، اما او به طرز عجیبی محبوبیت خود را میان هواداران این باشگاه از دست داده است.

رصد فضای مجازی به خصوص صفحات منتسب به باشگاه استقلال به وضوح پایان محبوبیت امیرقلعه‌نویی میان هواداران استقلال را به اثبات می‌رساند. مردی که زمانی به عنوان تنها ژنرال ارتش آبی معرفی می‌شد، اما اکنون القاب دیگری در وصف او به کار می‌رود.


مهم‌ترین عاملی که سبب شده امیرقلعه‌نویی دیگر آن چهره محبوب و نافذ میان استقلالی‌ها نباشد، ماجرای دعوت از میلاد سرلک به اردوی تیم ملی است. شاید اگر قلعه نویی وارد چنین بازی دو سر باختی نمی‌شد، همچنان میان هواداران استقلال محبوبیت داشت، اما دعوت از سرلک هوادارن استقلال را که انتظار داشتند دو فصل پیش همین شرایط برای مرادمند ویزدانی ایجاد شود تا ناچار به ترک استقلال در میانه‌های راه نشوند، خشم عمومی را به دنبال داشته است.

البته قلعه‌نویی دلایل خود را برشمرده و از دعوت این بازیکن که سابق هم ملی‌پوش بوده دفاع کرده است. او حتی قسم خورده تحت تاثیر سفارش‌ها قرار نگرفته، اما هیچ یک از ادبیات و واژه‌ها نتوانسته اوضاع را به سمت و سوی او بهبود ببخشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->